Buzzcapture

Buzzcapture

Buzzcapture
Buzzcapture is een social media monitoringsbureau dat zich sinds toelegt op analyseren van online en sociale media. Doel is om organisaties structureel inzicht te geven in relevante discussies, trends, sentimenten rondom merk en markt en de impact van de berichtgeving op reputatie. Buzzcapture heeft geen archief: als je vandaag begint, begin je ook pas vandaag met het opbouwen van een archief.

Enkele producten zijn:

Social Media Monitor
De Brand Monitor geeft toegang tot relevant nieuws en discussies in sociale media. De Brand Monitor wordt veelal gebruikt door werknemers van Marketing, Corporate Communicatie, Woordvoering en PR afdelingen om snel inzicht te krijgen wat er zich in het sociale media landschap afspeelt. Deze informatie wordt gepresenteerd in overzichtelijke trendgrafieken die gemakkelijk kunnen worden bewaard en gedeeld.

Full Data Access
Full Data Access (FDA) is een module die optioneel wordt geboden aan Brand Monitor klanten en specifiek is ontwikkeld voor onderzoeksafdelingen die zelf analyses willen maken of Buzzcapture data willen integreren met andere informatiestromen. Full Data Access stelt de gebruiker in staat zelf analyses los te laten op de gehele dataset.

Social Narrowcast
Via Social Narrowcasting wordt nieuws over organisatie en branche in sociale media real-time getoond in kantoorruimten van bedrijven. Een nieuwe manier om de werkvloer te laten zien wat de buitenwereld van het bedrijf vindt.

Daarnaast schrijft Buzzcapture strategieën, rapportages en worden trainingen gegeven op het gebied van sociale media en webcare.

Bekijk hier het introductie filmpje van Buzzcapture